• Alles voor school
  • Ook 2e hands handboeken

Tendens toerisme en recreatie frontoffice reisbranche werkbk

9789037228380 - Tendens toerisme en recreatie frontoffice reisbranche werkbk
2e hands

Artikelomschrijving

Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener gaat de student aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd. In dit werkboek is de kerntaak Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten uitgewerkt voor de reisbranche. De frontofficemedewerker in de reisbranche is werkzaam in bedrijven die gericht zijn op het verkopen van vakantiereizen, zakenreizen en touroperating. Dat kan zowel op een reisbureau of contactcenter als via het internet zijn. Er wordt ingegaan op hoe je klanten informeert en adviseert en hoe je deze klanten de juiste producten en diensten verkoopt. Daarnaast gaat het over op welke manier je klanten te woord staat en hoe je contact onderhoud, zowel online als offline.

Specificaties

Auteur
ISBN/EAN 9789037228380
Uitverkocht

Artikelomschrijving

Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener gaat de student aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd. In dit werkboek is de kerntaak Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten uitgewerkt voor de reisbranche. De frontofficemedewerker in de reisbranche is werkzaam in bedrijven die gericht zijn op het verkopen van vakantiereizen, zakenreizen en touroperating. Dat kan zowel op een reisbureau of contactcenter als via het internet zijn. Er wordt ingegaan op hoe je klanten informeert en adviseert en hoe je deze klanten de juiste producten en diensten verkoopt. Daarnaast gaat het over op welke manier je klanten te woord staat en hoe je contact onderhoud, zowel online als offline.

Specificaties

Auteur
ISBN/EAN 9789037228380