Verblijf GHV

Artikelomschrijving
In de horeca staan service en dienstverlening hoog in het vaandel. Als gastheer of leidinggevende bediening moet je weten hoe je gasten informeert en adviseert. Kenmerkend voor de methode Tendens Bediening zijn de specifieke beroepssituaties. Door samenwerking met de professionele praktijk wordt een goed beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving en worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd. Tendens Bediening voldoet aan het kwalificatiedossier Bediening.
Dit werkboek gaat over het verkopen, gereedmaken en serveren van verschillende soorten zwak alcoholhoudende dranken. Pas als je genoeg weet over deze dranken, kun je gasten hierover op de juiste wijze adviseren en informeren.
Tijdens het verblijf van de gast zijn de volgende processtappen te onderscheiden:
1. Informeren en adviseren over dranken en gerechten
2. Het opnemen van de bestelling
3. Het gereedmaken van de bestelling
4. Het serveren van de bestelling
5. Het debarrasseren van het gebruikte glaswerk en servies.
Deze stappen doorloopt de student in dit werkboek.
Specificaties
Auteur | Onbekend |
ISBN/EAN | 9789037229295 |
Artikelomschrijving
In de horeca staan service en dienstverlening hoog in het vaandel. Als gastheer of leidinggevende bediening moet je weten hoe je gasten informeert en adviseert. Kenmerkend voor de methode Tendens Bediening zijn de specifieke beroepssituaties. Door samenwerking met de professionele praktijk wordt een goed beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving en worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd. Tendens Bediening voldoet aan het kwalificatiedossier Bediening.
Dit werkboek gaat over het verkopen, gereedmaken en serveren van verschillende soorten zwak alcoholhoudende dranken. Pas als je genoeg weet over deze dranken, kun je gasten hierover op de juiste wijze adviseren en informeren.
Tijdens het verblijf van de gast zijn de volgende processtappen te onderscheiden:
1. Informeren en adviseren over dranken en gerechten
2. Het opnemen van de bestelling
3. Het gereedmaken van de bestelling
4. Het serveren van de bestelling
5. Het debarrasseren van het gebruikte glaswerk en servies.
Deze stappen doorloopt de student in dit werkboek.
Specificaties
Auteur | Onbekend |
ISBN/EAN | 9789037229295 |