• Alles voor school
  • Ook 2e hands handboeken

Backoffice in toerisme en recreatie

9789037254662 - Backoffice in toerisme en recreatie
2e hands

Artikelomschrijving

Tendens Toerisme & Recreatie helpt je om je ontwikkelen tot een gastvrije en commerciële professional. Je gaat straks aan de slag in de reis-, hotel- of recreatiebranche.

We hebben de methode ontwikkeld samen met deze professionele praktijk, daardoor krijg je een realistisch beeld van de werkomgeving, taken en werkzaamheden. Met actuele theorie en uitdagende opdrachten leer je de juiste kennis, vaardigheden en houding, en ben je klaar voor de toekomst.

Als je in toerisme en recreatie werkt, voer je ook taken uit die niet direct te maken hebben met het contact met de klant/gast. Bijvoorbeeld voorraadbeheer, het verzamelen en verwerken van informatie, het bijhouden en afhandelen van de (financiële) administratie en aftersales. Deze taken zijn wel in het belang van de klant/gast, bijvoorbeeld als je zijn reservering afhandelt, of als je hem een passend advies wilt geven. Vaak voer je deze taken als frontofficemedewerker uit. Soms achter de balie, en soms uit het zicht van de klant/gast. In dit theorieboek leer je alle noodzakelijke kennis, vaardigheden en houdingsaspecten waarover je bij het uitvoeren van deze backofficetaken in de reis-, hotel- en recreatiebranche moet beschikken.

Bij dit theorieboek horen de backofficewerkboeken uit het basisdeel: hotel, reisbranche, verblijfsrecreatie, dagrecreatie en toeristisch informatiebedrijf.

Specificaties

Auteur
ISBN/EAN 9789037254662
Uitverkocht

Artikelomschrijving

Tendens Toerisme & Recreatie helpt je om je ontwikkelen tot een gastvrije en commerciële professional. Je gaat straks aan de slag in de reis-, hotel- of recreatiebranche.

We hebben de methode ontwikkeld samen met deze professionele praktijk, daardoor krijg je een realistisch beeld van de werkomgeving, taken en werkzaamheden. Met actuele theorie en uitdagende opdrachten leer je de juiste kennis, vaardigheden en houding, en ben je klaar voor de toekomst.

Als je in toerisme en recreatie werkt, voer je ook taken uit die niet direct te maken hebben met het contact met de klant/gast. Bijvoorbeeld voorraadbeheer, het verzamelen en verwerken van informatie, het bijhouden en afhandelen van de (financiële) administratie en aftersales. Deze taken zijn wel in het belang van de klant/gast, bijvoorbeeld als je zijn reservering afhandelt, of als je hem een passend advies wilt geven. Vaak voer je deze taken als frontofficemedewerker uit. Soms achter de balie, en soms uit het zicht van de klant/gast. In dit theorieboek leer je alle noodzakelijke kennis, vaardigheden en houdingsaspecten waarover je bij het uitvoeren van deze backofficetaken in de reis-, hotel- en recreatiebranche moet beschikken.

Bij dit theorieboek horen de backofficewerkboeken uit het basisdeel: hotel, reisbranche, verblijfsrecreatie, dagrecreatie en toeristisch informatiebedrijf.

Specificaties

Auteur
ISBN/EAN 9789037254662