WANNEER WORDEN MIJN BOEKEN GELEVERD?
1. Eens jouw bestelling correct werd ingegeven, ontvang je van ons een bevestigingsmail.
2. Wij gaan nu aan de slag om jouw schoolpakket samen te stellen.
3. Als het samengestelde pakket ons magazijn verlaat, krijg je een tweede mail.
4. Tot slot een derde mail van de transportfirma (PostNL) met een track and trace code.
HOE GAAN WIJ TE WERK?
. We proberen jouw schoolpakket in z'n volledigheid te versturen.
. We volgen dus niet de datum van bestelling.
. Pakketten van vrienden in dezelfde school, richting of zelfs klas, worden afzonderlijk opgestuurd & kunnen uiteenlopende leverdata hebben.
. Voorzien we dat de ontbrekende materialen pas veel later in ons magazijn toekomen, dan versturen wij toch al het grootste deel. In dat geval ontvang je later een nalevering. De ontbrekende exemplaren kan je terugvinden op de pakbon met de betreffende notatie.
KAN IK EEN LEVERDATUM BEPALEN?
Neen, je kan zelf geen leverdatum bepalen.
Wij verzenden in functie van voorraad in het magazijn.
U merkt dat een pakket vertrokken is door de mail die je krijgt als jouw pakket ons magazijn verlaat.
Via de track and trace code kan je de levering van jouw pakket volgen.
HOE VOLG IK DE STATUS VAN MIJN BESTELLING OP?
HELP, MIJN PAKKET KOMT ERAAN MAAR IK BEN NIET THUIS!
Door de track and trace code kan je de aflevering van jouw pakket volgen.
Voorzie je dat er niemand thuis is, verwittig dan de buren. De chauffeur zal immers bij hen aanbellen.
Indien er geen buren (aanwezig) zijn, dan gaat jouw pakket naar een dichtbijzijnd Post NL postpunt.
Je ontvangt deze info via een briefje in de bus / een mail in de mailbox.