Strategische en operationele marketingplanning-kernstof b

Artikelomschrijving
Sinds 2007 is dit boek uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management. Op de handige ondersteunende website vind je allerlei extra studie- en oefenmateriaal.
Waarom kiezen voor Strategische en operationele marketingplanning - Kernstof-B?
- standaardwerk op het gebied van marketingplanning;
- ondersteunende website met extra studie- en oefenmateriaal;
- veel praktische voorbeelden en cases.
Strategische en operationele marketingplanning - Kernstof-B koppelt onderwerpen uit het actuele marketingmanagement aan elkaar vanuit de optiek van de marketingmanager en productmanager. Er is onder andere aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. De vele praktische voorbeelden en cases, helpen je de verbanden tussen de verschillende theoretische begrippen goed te begrijpen. Dit boek sluit naadloos aan op de meest recente NIMA-exameneisen en is op basis van gebruikersonderzoek helemaal aangepast aan de wensen van hbo-docenten. Een goede voorbereiding op je tentamens én de beroepspraktijk dus.
In deze zesde editie is bijzondere aandacht besteed aan de structuur. Online marketing komt veel nadrukkelijker naar voren en het boek is meer lean and mean geworden. De hoofdstukken zijn hierdoor vaak wat korter, waardoor je je de stof makkelijker eigen kunt maken. Het boek is ook verkrijgbaar als e-book.
Online ondersteuning
Op www.kernstofB.noordhoff.nl vind je toetsen, stellingvragen, figuren, modellen, extra stof. Erg handig bij je tentamenvoorbereiding.
Specificaties
Auteur | |
ISBN/EAN | 9789001853150 |
Artikelomschrijving
Sinds 2007 is dit boek uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management. Op de handige ondersteunende website vind je allerlei extra studie- en oefenmateriaal.
Waarom kiezen voor Strategische en operationele marketingplanning - Kernstof-B?
- standaardwerk op het gebied van marketingplanning;
- ondersteunende website met extra studie- en oefenmateriaal;
- veel praktische voorbeelden en cases.
Strategische en operationele marketingplanning - Kernstof-B koppelt onderwerpen uit het actuele marketingmanagement aan elkaar vanuit de optiek van de marketingmanager en productmanager. Er is onder andere aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. De vele praktische voorbeelden en cases, helpen je de verbanden tussen de verschillende theoretische begrippen goed te begrijpen. Dit boek sluit naadloos aan op de meest recente NIMA-exameneisen en is op basis van gebruikersonderzoek helemaal aangepast aan de wensen van hbo-docenten. Een goede voorbereiding op je tentamens én de beroepspraktijk dus.
In deze zesde editie is bijzondere aandacht besteed aan de structuur. Online marketing komt veel nadrukkelijker naar voren en het boek is meer lean and mean geworden. De hoofdstukken zijn hierdoor vaak wat korter, waardoor je je de stof makkelijker eigen kunt maken. Het boek is ook verkrijgbaar als e-book.
Online ondersteuning
Op www.kernstofB.noordhoff.nl vind je toetsen, stellingvragen, figuren, modellen, extra stof. Erg handig bij je tentamenvoorbereiding.
Specificaties
Auteur | |
ISBN/EAN | 9789001853150 |