Traject Dienstverlening - Jij als dienstverlener - Niveau 2

Artikelomschrijving
In de dienstverlening heb je heel veel mogelijkheden. Bijvoorbeeld medewerker facilitaire dienstverlening, helpende zorg en welzijn of medewerker sport en recreatie.
Het theorieboek Jij als dienstverlener laat je kennismaken met het beroep en het werkveld waar jij als dienstverlener in terechtkomt. Je vindt meer informatie over oriƫntatie op het werkveld, jij als werknemer, werken in een team, hoe je de klant centraal stelt en met welke regels je rekening moet houden. Je vindt in dit boek overzichtelijke theorie, handige checklists, schema's, voorbeelden uit de praktijk en handige tips. Alles om je te helpen de benodigde vakkennis aan te leren. De inhoud is daarmee geschikt voor mbo-studenten en mensen die zelfstandig meer willen leren over het werken als dienstverlener.
Het theorieboek Jij als Dienstverlener maakt deel uit van de serie Traject Dienstverlening. Jij als Dienstverlener sluit volledig aan bij de kerntaak 'Voert dienstverlenende werkzaamheden uit' uit het kwalificatiedossier Dienstverlening niveau 2. Bij dit theorieboek behoort het werkboek Jij als Dienstverlener uit de serie Traject Dienstverlening.
Traject Dienstverlening
De serie Traject Dienstverlening biedt leermiddelen op mbo-niveau is en is bestemd voor de opleiding tot medewerker facilitaire dienstverlening, helpende zorg en welzijn of medewerker sport en recreatie. Het materiaal sluit volledig aan bij de eisen van de nieuwe kwalificatiedossiers.
Traject Dienstverlening is ontwikkeld op basis van leerstijlen en leerervaringen van mbo-studenten, waardoor zowel studenten met een meer theoretische, als studenten met een meer praktische inslag er gebruik van kunnen maken. Er is rekening gehouden met de verschillende onderwijsstijlen, waardoor Traject Dienstverlening inzetbaar is binnen elk didactisch model.
Traject Dienstverlening sluit aan bij actuele opvatting over flexibiliteit en zelfstandig leren. Dat betekent dat er onder andere gewerkt word
Specificaties
Auteur | |
ISBN/EAN | 9789006071023 |
Artikelomschrijving
In de dienstverlening heb je heel veel mogelijkheden. Bijvoorbeeld medewerker facilitaire dienstverlening, helpende zorg en welzijn of medewerker sport en recreatie.
Het theorieboek Jij als dienstverlener laat je kennismaken met het beroep en het werkveld waar jij als dienstverlener in terechtkomt. Je vindt meer informatie over oriƫntatie op het werkveld, jij als werknemer, werken in een team, hoe je de klant centraal stelt en met welke regels je rekening moet houden. Je vindt in dit boek overzichtelijke theorie, handige checklists, schema's, voorbeelden uit de praktijk en handige tips. Alles om je te helpen de benodigde vakkennis aan te leren. De inhoud is daarmee geschikt voor mbo-studenten en mensen die zelfstandig meer willen leren over het werken als dienstverlener.
Het theorieboek Jij als Dienstverlener maakt deel uit van de serie Traject Dienstverlening. Jij als Dienstverlener sluit volledig aan bij de kerntaak 'Voert dienstverlenende werkzaamheden uit' uit het kwalificatiedossier Dienstverlening niveau 2. Bij dit theorieboek behoort het werkboek Jij als Dienstverlener uit de serie Traject Dienstverlening.
Traject Dienstverlening
De serie Traject Dienstverlening biedt leermiddelen op mbo-niveau is en is bestemd voor de opleiding tot medewerker facilitaire dienstverlening, helpende zorg en welzijn of medewerker sport en recreatie. Het materiaal sluit volledig aan bij de eisen van de nieuwe kwalificatiedossiers.
Traject Dienstverlening is ontwikkeld op basis van leerstijlen en leerervaringen van mbo-studenten, waardoor zowel studenten met een meer theoretische, als studenten met een meer praktische inslag er gebruik van kunnen maken. Er is rekening gehouden met de verschillende onderwijsstijlen, waardoor Traject Dienstverlening inzetbaar is binnen elk didactisch model.
Traject Dienstverlening sluit aan bij actuele opvatting over flexibiliteit en zelfstandig leren. Dat betekent dat er onder andere gewerkt word
Specificaties
Auteur | |
ISBN/EAN | 9789006071023 |