Werkboek Front- en backoffice toeristisch informatiebedrijf

Artikelomschrijving
Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener ga je aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd.
In dit werkboek zijn de kerntaken Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten en Voert administratieve en financiƫle processen uit uitgewerkt voor het toeristisch informatiebedrijf. Dit kan een VVV of ANWB winkel zijn of een city- en regiomarketing bureau. Je leert alles over het informeren en adviseren van toeristen, inclusief het verkopen van producten. Ook aan het samenstellen van informatie, de beschikbaarheid van de juiste informatie en producten het verwerken van de verkoop wordt uitgebreid aandacht besteed.
In dit werkboek wordt verwezen naar theorieboeken uit het basisdeel: Frontoffice in toerisme en recreatie, Backoffice in toerisme en recreatie, Communicatie in toerisme en recreatie, Producten en diensten in toerisme en recreatie en Bestemmingen: Nederland en de buurlanden.
Specificaties
Auteur | Edu Actief |
ISBN/EAN | 9789037228465 |
Artikelomschrijving
Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener ga je aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd.
In dit werkboek zijn de kerntaken Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten en Voert administratieve en financiƫle processen uit uitgewerkt voor het toeristisch informatiebedrijf. Dit kan een VVV of ANWB winkel zijn of een city- en regiomarketing bureau. Je leert alles over het informeren en adviseren van toeristen, inclusief het verkopen van producten. Ook aan het samenstellen van informatie, de beschikbaarheid van de juiste informatie en producten het verwerken van de verkoop wordt uitgebreid aandacht besteed.
In dit werkboek wordt verwezen naar theorieboeken uit het basisdeel: Frontoffice in toerisme en recreatie, Backoffice in toerisme en recreatie, Communicatie in toerisme en recreatie, Producten en diensten in toerisme en recreatie en Bestemmingen: Nederland en de buurlanden.
Specificaties
Auteur | Edu Actief |
ISBN/EAN | 9789037228465 |