Dagprogramma & huishoudelyke werkzaamheden

Artikelomschrijving
De methode Factor-E Welzijn is bedoeld voor de opleidingen Maatschappelijke zorg, Pedagogisch werk en Sociaal werk niveau 3 en 4. In de methode staan kennis, vaardigheden en het samenwerken aan grote opdrachten centraal. Kennis wordt verkregen in de leereenheid Cursus. Hierin wordt de theorie verwerkt door middel van een diversiteit aan verwerkingsopdrachten. In de leereenheid Training worden vaardigheden aangeleerd en geoefend door de student. Samenwerken staat centraal in de diverse projecten die bij de methode zijn ontwikkeld.
In een projectgroep van vier studenten gaan jullie aan de slag. In dit project passen jullie de theorie en vaardigheden met betrekking tot huishoudelijke werkzaamheden in de kinderopvang toe. Jullie stellen schema’s op voor de werkzaamheden en het dagprogramma. Daarnaast bedenken jullie hoe je de kinderen betrekt bij de huishoudelijke werkzaamheden. Hoe je deze projectopdrachten vormgeeft, is aan jullie.
Specificaties
ISBN/EAN | 9789037240528 |
Artikelomschrijving
De methode Factor-E Welzijn is bedoeld voor de opleidingen Maatschappelijke zorg, Pedagogisch werk en Sociaal werk niveau 3 en 4. In de methode staan kennis, vaardigheden en het samenwerken aan grote opdrachten centraal. Kennis wordt verkregen in de leereenheid Cursus. Hierin wordt de theorie verwerkt door middel van een diversiteit aan verwerkingsopdrachten. In de leereenheid Training worden vaardigheden aangeleerd en geoefend door de student. Samenwerken staat centraal in de diverse projecten die bij de methode zijn ontwikkeld.
In een projectgroep van vier studenten gaan jullie aan de slag. In dit project passen jullie de theorie en vaardigheden met betrekking tot huishoudelijke werkzaamheden in de kinderopvang toe. Jullie stellen schema’s op voor de werkzaamheden en het dagprogramma. Daarnaast bedenken jullie hoe je de kinderen betrekt bij de huishoudelijke werkzaamheden. Hoe je deze projectopdrachten vormgeeft, is aan jullie.
Specificaties
ISBN/EAN | 9789037240528 |