(ECK) Marketingplanning combipakket

Artikelomschrijving
Deze titel bereidt voor op de examenstof over marketingbeleid en planning. Ook krijgt u online toegang tot een voorbeeldcase van een marketingplan. Dankzij een mix van theorie en praktijk leert u studenten met dit boek de ins en outs kennen van het plannen voor marketing.
Uniek aan dit boek
- Een praktisch en overzichtelijk gestructureerd studieboek waarin informatie wordt afgewisseld met vragen en opdrachten.
- De student kan stapsgewijs de materie tot zich nemen.
- No-nonsense vormgeving met een rustige bladspiegel en niet te lange alinea’s.
- De enige ‘moeilijke’ woorden zijn de begrippen waar de beroepsbeoefenaar mee moet werken en die uw student dus moet kennen.
- Pitch is geschikt voor zelfstandig werken én voor afwisselend zelfstandig en klassikaal werken.
Specificaties
ISBN/EAN | 9789037259339 |
Artikelomschrijving
Deze titel bereidt voor op de examenstof over marketingbeleid en planning. Ook krijgt u online toegang tot een voorbeeldcase van een marketingplan. Dankzij een mix van theorie en praktijk leert u studenten met dit boek de ins en outs kennen van het plannen voor marketing.
Uniek aan dit boek
- Een praktisch en overzichtelijk gestructureerd studieboek waarin informatie wordt afgewisseld met vragen en opdrachten.
- De student kan stapsgewijs de materie tot zich nemen.
- No-nonsense vormgeving met een rustige bladspiegel en niet te lange alinea’s.
- De enige ‘moeilijke’ woorden zijn de begrippen waar de beroepsbeoefenaar mee moet werken en die uw student dus moet kennen.
- Pitch is geschikt voor zelfstandig werken én voor afwisselend zelfstandig en klassikaal werken.
Specificaties
ISBN/EAN | 9789037259339 |