Marketingmanagement

Artikelomschrijving
In het boek Marketingmanagement komen verschillende onderwerpen aan bod zoals: marktontwikkelingen, externe en interne analyse, strategische beslissingen, productbeleid, prijsbeleid, distributiebeleid en promotiebeleid. Marketingmanagement kan gebruikt worden binnen de opleidingen: Junior accountmanager Vestigingsmanager groothandel Assistent manager internationale handel. Marketingmanagement is een bronnenboek bestemd voor het tweede en derde leerjaar en wordt geleverd met een licentie. Deze licentie geeft u 1 jaar toegang tot de ondersteunende website www.scoren.info waar u opdrachten en extra lesmateriaal vindt.
Specificaties
Auteur | Edu Actief |
ISBN/EAN | 9789037222074 |
Artikelomschrijving
In het boek Marketingmanagement komen verschillende onderwerpen aan bod zoals: marktontwikkelingen, externe en interne analyse, strategische beslissingen, productbeleid, prijsbeleid, distributiebeleid en promotiebeleid. Marketingmanagement kan gebruikt worden binnen de opleidingen: Junior accountmanager Vestigingsmanager groothandel Assistent manager internationale handel. Marketingmanagement is een bronnenboek bestemd voor het tweede en derde leerjaar en wordt geleverd met een licentie. Deze licentie geeft u 1 jaar toegang tot de ondersteunende website www.scoren.info waar u opdrachten en extra lesmateriaal vindt.
Specificaties
Auteur | Edu Actief |
ISBN/EAN | 9789037222074 |