Afscheid GHV

Artikelomschrijving
pIn de horeca staan service en dienstverlening hoog in het vaandel. Als gastheer of leidinggevende bediening moet de student weten hoe ze gasten informeert en adviseert. Kenmerkend voor de methode Tendens Bediening zijn de specifieke beroepssituaties. Door samenwerking met de professionele praktijk wordt een goed beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving en worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd. Tendens Bediening voldoet aan het kwalificatiedossier Bediening./p p /p pIn dit werkboek komen alle onderdelen van de afscheidsfase aan bod: het serveren van afterdinnerkoffie, afrekenen met gasten en het meten van de gasttevredenheid. De student gaat aan de slag met de volgende onderwerpen:/p ul lihet serveren van de laatste bestelling en het afruimen/li lihet afrekenen van de bestelling/li lihet werken met de kassa/li liomgaan met ontevreden gasten/li liafrondende werkzaamheden./li /ul pbr /Digitale ondersteuning bij dit werkboek staat op de website a href="http://www.tendensbediening.nl" target="_blank"www.tendensbediening.nl/a. De student vindt hier aanvullende bronnen, films, animaties en weblinks. /p
Specificaties
ISBN/EAN | 9789037229301 |
Artikelomschrijving
pIn de horeca staan service en dienstverlening hoog in het vaandel. Als gastheer of leidinggevende bediening moet de student weten hoe ze gasten informeert en adviseert. Kenmerkend voor de methode Tendens Bediening zijn de specifieke beroepssituaties. Door samenwerking met de professionele praktijk wordt een goed beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving en worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd. Tendens Bediening voldoet aan het kwalificatiedossier Bediening./p p /p pIn dit werkboek komen alle onderdelen van de afscheidsfase aan bod: het serveren van afterdinnerkoffie, afrekenen met gasten en het meten van de gasttevredenheid. De student gaat aan de slag met de volgende onderwerpen:/p ul lihet serveren van de laatste bestelling en het afruimen/li lihet afrekenen van de bestelling/li lihet werken met de kassa/li liomgaan met ontevreden gasten/li liafrondende werkzaamheden./li /ul pbr /Digitale ondersteuning bij dit werkboek staat op de website a href="http://www.tendensbediening.nl" target="_blank"www.tendensbediening.nl/a. De student vindt hier aanvullende bronnen, films, animaties en weblinks. /p
Specificaties
ISBN/EAN | 9789037229301 |