(ECK) Keuzedeel Klantcontact en verkoop Licentie 24boost (12 maanden)

Artikelomschrijving
pBij het verkopen en verlenen van service combineert de student organisatieafhankelijke procedures met de dynamiek van het klantencontact. Het is niet altijd eenvoudig om te gaan met een diversiteit aan klanten met verschillende klantvragen./p pbr /Voor het adviseren, verkopen en verlenen van service zijn (basis)kennis en vaardigheden met betrekking tot het productaanbod van de winkel (assortimentskennis), verkooptechniek en bedrijfsspecifieke procedures noodzakelijk. Kortom, een keuzedeel dat breed ingezet kan worden voor meerdere opleidingen./p p /p pstrongKerntaken/strong/p pDe student adviseert, verkoopt en verleent service./p p /p pstrongWerkprocessen/strong/p pD1-K1-W1: Informeert (nieuwe) klanten/bezoekers over de organisatie/p pD1-K1-W2: Voert verkoopgesprek/p pD1-K1-W3: Handelt de verkoop af/p pD1-K1-W4: Behandelt (online-)verzoeken, bestellingen en/of klachten van klanten/p pD1-K1-W5: Voert ondersteunende marketing- en/of promotieactiviteiten uit/p p br /strongCode keuzedeel/strongbr /K0059/p p /p pstrongMeer informatie?/strong/p pMeer informatie vanuit SBB over dit keuzedeel vindt u op a href="http://kwalificaties.s-bb.nl/Details/Index/3607?type=Dossier&returnUrl=%2F%3FResultaatType%3DAlles%26AardKeuzedeel%3D%26SBU%3D%26Niveau%3D%26Wettelijkeberoepsvereisten%3D%26Cohort%3D%26Schooljaar%3D%26Trefwoorden%3DKlantcontact%2Ben%2Bverkoop" target="_blank"www.s-bb.nl/a./p
Specificaties
Auteur | Edu Actief |
ISBN/EAN | 9789037238846 |
Artikelomschrijving
pBij het verkopen en verlenen van service combineert de student organisatieafhankelijke procedures met de dynamiek van het klantencontact. Het is niet altijd eenvoudig om te gaan met een diversiteit aan klanten met verschillende klantvragen./p pbr /Voor het adviseren, verkopen en verlenen van service zijn (basis)kennis en vaardigheden met betrekking tot het productaanbod van de winkel (assortimentskennis), verkooptechniek en bedrijfsspecifieke procedures noodzakelijk. Kortom, een keuzedeel dat breed ingezet kan worden voor meerdere opleidingen./p p /p pstrongKerntaken/strong/p pDe student adviseert, verkoopt en verleent service./p p /p pstrongWerkprocessen/strong/p pD1-K1-W1: Informeert (nieuwe) klanten/bezoekers over de organisatie/p pD1-K1-W2: Voert verkoopgesprek/p pD1-K1-W3: Handelt de verkoop af/p pD1-K1-W4: Behandelt (online-)verzoeken, bestellingen en/of klachten van klanten/p pD1-K1-W5: Voert ondersteunende marketing- en/of promotieactiviteiten uit/p p br /strongCode keuzedeel/strongbr /K0059/p p /p pstrongMeer informatie?/strong/p pMeer informatie vanuit SBB over dit keuzedeel vindt u op a href="http://kwalificaties.s-bb.nl/Details/Index/3607?type=Dossier&returnUrl=%2F%3FResultaatType%3DAlles%26AardKeuzedeel%3D%26SBU%3D%26Niveau%3D%26Wettelijkeberoepsvereisten%3D%26Cohort%3D%26Schooljaar%3D%26Trefwoorden%3DKlantcontact%2Ben%2Bverkoop" target="_blank"www.s-bb.nl/a./p
Specificaties
Auteur | Edu Actief |
ISBN/EAN | 9789037238846 |