Marketing voor de horeca deel 1

Artikelomschrijving
De methode Marketing voor de horeca bestaat uit twee delen. In deel 1 kunnen de leerlingen kennismaken met de bedrijfstak horeca en catering. In dit deel worden veel marketingtermen besproken en worden de omgevingsfactoren van een horecaonderneming in kaart gebracht. Daarnaast is er aandacht voor het maken van een vraag- en aanbodanalyse en krijgen de leerlingen inzicht in het gedrag van consumenten. Deel 1 stimuleert het marktgericht denken.
Specificaties
Auteur | Bex Kloet Moors |
ISBN/EAN | 9789074625449 |
Artikelomschrijving
De methode Marketing voor de horeca bestaat uit twee delen. In deel 1 kunnen de leerlingen kennismaken met de bedrijfstak horeca en catering. In dit deel worden veel marketingtermen besproken en worden de omgevingsfactoren van een horecaonderneming in kaart gebracht. Daarnaast is er aandacht voor het maken van een vraag- en aanbodanalyse en krijgen de leerlingen inzicht in het gedrag van consumenten. Deel 1 stimuleert het marktgericht denken.
Specificaties
Auteur | Bex Kloet Moors |
ISBN/EAN | 9789074625449 |